Sojo.hu | Tapasztalatok

Még hónapokkal ezelőtt felkeresett Helen a Sojo.hu oldaltól, hogy írnék-e magáról az oldalról. Őszintén szólva, tapasztalatok nélkül nem szeretek semmiről írni, jobban mondva nem is fogok. Emiatt végül abban sikerült megállapodnunk, hogy választok pár terméket, és így lényegében mindenről szó esik - az oldalról, a termékek minőségéről, a csomagolásról, a szállítási időről.

A Sojo.hu oldal tulajdonképpen egy magyar nyelvű, de szinte mindenféle terméket tartalmazó webshop. Azt az információt kaptam, hogy nagyjából 15-20 munkanap, amíg ideér a választott termék, legalábbis így, hogy választottam, de összesen 13 napba telt, hogy a feladástól számítva kézhez kapjam őket. Valószínűleg rendelés leadásakor is valami ilyesmi időtartamra lehet számítani.

Az oldal:
Viszonylag jól átlátható, aki gyakran böngész ehhez hasonló külföldi vásárlós oldalakon, könnyen eligazodik. Azt nem állítom, hogy valóban mindent megéri innen beszerezni, de lehet jó dolgokra bukkanni. A magyart kissé töri, de azért viszonylag érthető, hogy mi mit takar. Pluszpont, hogy lehet paypallal is fizetni, nekem talán ez az egyik legvásárlóbarátabb fizetési mód, de egyébként lehetőség van bankkártyás és utánvétes fizetési lehetőségre is.

Két terméket választottam, egy karórát és egy táskát. Nem ezek voltak az eredetileg kiválasztott termékek, legalábbis a táska nem, de végül ez született, mint kompromisszum.

Alkalmi kvarz karóra:

Nem mondom, hogy csalódás, mert egy 1600 Ft-os óráról beszélünk, de a képen nem ez van. És még el is hittem, hogy valóban fém szíja lesz, még azt is elfogadtam volna, hogy ha olyan típus, aminek mondjuk kopik a festése, de nem. Ez egy Geneva karóra, feketének fekete, de műanyag szíjjal, bár a képen is ilyesmi, de így nehéz hinni, hogy vagy a szöveg, vagy a kép becsapós. Egyébként tetszik, de a női tömör acélháló óraszíj eléggé átverés. Viszont elemmel érkezik, szóval azonnal használható.



Női táska/Kézitáska:

Na, ez viszont, ha nincs összenyomódva (majd kitömöm 1-2 alkalommal, hogy visszanyerje a formáját), egytől egyig ugyanolyan, mint a képen. A színt tekintve valahol az én képem és a termékfotó közötti zöld, de mindenhogy tetszene, direkt nem a barackos (webshopon khaki, mindegy...) verziót választottam. A varrások mindenhol jók, nincsenek kilógó cérnaszálak. Az állítható pánt mindig jól jön. A belseje teljesen egyterű, nincs semmi kis zseb, cipzáros rész. Ami belefér, az nagyjából egy telefon, pénztárca (akár a hosszúkás verzió is), zsepi, kulcs, apróságok, kimozdulós táskának tökéletes.




Szóval jelen pillanatban kicsit vegyesek az érzéseim, de egyébként pl. hatalmas minőségbeli kifogásaim nincsenek a kapott termékeket figyelembe véve. Kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is, nézzetek körül az oldalon (nem, nem kapok semmit a kattintások után :D) és írjátok meg, hogy mit gondoltok.

Megjegyzések

  1. Nekem az órából az arany van meg, eBay-ről, fele ennyiért. A szíja valóban gagyi, ráadásul nekem 2-3 alkalom után elkezdett kopni a festék róla.. mindenesetre szeretem és max veszek rá később egy új szíjat, habár pont az tetszett benne.
    A táska egyébként cuki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A táskát még pont nem sikerült sehova felvennem, mert munkába kicsi, kimozduláshoz meg amiatt nem jó, hogy nem tudom telepakolni vízzel :D Úgyhogy majd egy kicsit hidegebb időben felavatom.
      Az órát amúgy szeretem, viszonylag sokszor volt már rajtam, de igen, eléggé kopik, amire számítottam volna, ha nem rendes fém szíjat várok :D

      Törlés
  2. Sziasztok!
    Én 3 lábbelit rendeltem 24.000 Ft-ért. Ebből egy volt dobozban. A műbőr része megtörve, ennek köszönhetően csálén áll rajtam. Kettő horhdhatatlan. Mindhárom olcsó, gagyi kínai. Ami a képen parafa talpnak fest, az valójában egy borítás valami más anyagon. Vicc az egész. Mérges és csalódott vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, ez egy blog, semmi közöm nincs a céghez, mindenképp az ő ügyfélszolgálatukhoz kell fordulni ilyen esetben.

      Törlés
  3. Miért nem tudok önöktől rendelni? Kérem segítsenek???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, ez egy blog, semmi közöm nincs a céghez, mindenképp az ő ügyfélszolgálatukhoz kell fordulni ilyen esetben.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Jöhet minden, hideg-meleg, de csak kulturáltan :) Igyekszem mindenki kommentjére válaszolni, de ne haragudj, ha mégsem jött össze :)

back to top